30.12.12

Bila Mula Bermain Gitar

Posted by Khalil Khusory Zainol 3:04 AM, under | No comments

Assalamu'alaikum

Post kali ni saja2 nak kongsi pengalaman bermain gitar. Layan ja lah ..hehe :)

Minat aku nak bermain gitar sejak di tingkatan 5, bila melihat sahabat baikku Taufiqh bermain gitar di Asrama skolah.(memang dasyat bwk gitar masuk asrama..hehe) 

Nak dengar lagu yang dia main? Boleh dengar  DI SINI . dia main gitar. Aku dan Izzuan nyanyi.

Abg Sham Kamikaze inspirasi untuk aku terus bermain gitar untuk dakwah


Sejak tu aku mula minat sangat dengan gitar.. Setelah 3 tahun, barulah aku mula beli gitar RM130 dan belajar.. Dengan panduan belajar gitar ni, aku boleh lah main2 skit, gaya amatur yg baru nak mula..

Panduan belajar Gitar boleh KLIK BANNER DI BAWAH



Hasilnya.....



Hehehe..

Tak seperti yang diharapkan, aku bukan pandai main sangat, video diatas saja test2..layan ja lah :) Sekian

0 Maklumbalas:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...